Hoe kun je spelenderwijs leren om jouw aftersales cijfers te beïnvloeden?
Het sturen op aftersales efficiëntie is nu en voor de toekomst belangrijker dan ooit! Wil je leren hoe je aftersales cijfers kan interpreteren en beïnvloeden? En nog op een leuke manier ook? Kies dan voor onze aftersales game “Sturen op cijfers”. Een bordspel dat bestaat uit een combinatie van cases, cijfers en bonusvragen.
Sturen op cijfers
We ontwikkelden dit spel door onze ruime ervaring met efficiëntie- en organisatieonderzoeken in werkplaatsen te combineren met onze trainingservaring.
Tijdens het spel beantwoord je vragen over:
- efficiëntie in de werkplaats
- efficiëntie in de receptie
- productiviteit
- beschikbaarheid.
Zo leer je wat de belangrijkste cijfers in de aftersales zijn en hoe je deze cijfers kunt interpreteren en beïnvloeden.
Meer rendement uit de aftersales
Na afloop van het spel ontvang je optioneel de toolbox “Meer rendement uit de aftersales”. In deze toolbox vind je de definities van de aftersales cijfers en tips om deze cijfers te verzamelen en te analyseren. Ook staan er acties in om rendement in je bedrijf te verbeteren/beïnvloeden. Zo kun je na het spel meteen zelf aan de slag!
Voor wie
Je speelt het spel onder leiding van een van onze trainers. Je kan het spel spelen met directies, servicemanagers, werkplaatschefs en aftersales teams. Het spel duurt 2 uur en is te combineren met een training/workshop.
Zelf spelen?
Lijkt het jou nuttig en ook leuk om met jouw collega’s dit spel te spelen? Neem dan voor meer informatie en een offerte op maat contact met ons op!